Неймінг. Ароматизованя вода в Україні

 

                                                                                                                                                                                                Невелике дослідження назв на ринку

                                                                                                                                                                                          мінеральної ароматизованої води в Україні

 

 

 

   Ця стаття буде корисною для людей, які цікавляться неймінгом різних найменувань продукції, а також цікавляться походженням тих чи інших назв. Це невелике дослідження було підготовлене для однієї з українських компаній із виробництва мінеральної води. Мета дослідження – зрозуміти, як і яким чином дається назва тієї чи іншої марки мінеральної води, бажано такого сегменту ринку, як ароматизована вода. В Україні зареєстровано 215 виробників мінеральної води. Більшість із виробників – локальні бренди, які не виходять на національний рівень продажів свого напою. Кількість різних назв у бутильованій воді в країні перевищила 350 назв мінеральних вод, у тому числі і назв зарубіжних виробників. Ринок бутильованої води поділений на окремі сегменти, а саме: звичайна вода (мінеральна, джерельна або очищена); o ароматизована вода (мінеральна, джерельна або очищена вода зі смаком фруктів та ягоди); o ароматизована функціональна вода (мінеральна, джерельна або очищена вода зі смаком фруктів та ягід - з додаванням лікарських трав, вітамінів, мінералів та інших корисних для здоров'я інгредієнтів); У межах цих сегментів, кількісний ряд видів і типів ароматизованої води настільки великий, що цю продукцію (вода) можна було б відносити не до категорії бутильованої води, а категорії безалкогольних напоїв. З іншого боку, є виробники, які випускають функціональні напої із простими смаками та список інгредієнтів такої води значно коротший. Таким чином, термінологія може варіюватися – «звичайна, але функціональна?», «Ароматизована вода чи фруктовий напій?», «функціональна вода чи спортивний напій?». Розібратися в цьому складно не лише для споживача, а й для рітейлерів. І тут на перший план мають виходити рекламні та маркетингові компанії. які змогли пояснити кінцевому споживачеві ті чи інші відмінності у кожному з сегментів бутильованої води. Мені довелося проаналізувати понад 70 брендів та назв бутильованих вод, побачених мною в торгових мережах Києва та структурувати ринок НАЗВ ароматизованих мінеральних вод, який я розділив би на 4 (чотири) основні категорії. І до кожної категорії запропонував би назву якась нова назва - неймінг.


Категорія перша

  У цю категорію ароматизованих мінеральних вод увійшли назви вод, співзвучні з назвою заводу-виробника, місця розливу, курортного містечка, розташованого поруч (озер або рік) або прилеглої місцевості (селищ), розташованих поруч із місцем розливу води (за походженням).


У цій категорії назва ароматизованої води співзвучна з назвою звичайної води з додаванням до назви на етикетках написів або слів - Aroma, Aroma Water і т.д.


Приклади: 

Існуюча назва

ароматизованої води

 

Примітка

(походження назви напою)

 

Lacin Aroma

 Завод у Туреччині

Saricizi Aroma

 

Sopoth Aroma Water

 Виробник у Греції, місто

Volvic Aroma Water

 

Volvic Leamon (Volvic Pears) и т.д.

 

Вода «Михалков» с фруктовым ароматом

 

Studenac Aroma Water

 

Neviot Aroma

 Виробник води

Maqua Aroma

 

 

Могилівська вода (перша літера М+вода) (Могильов, Білорусь)

 

 

ТМ "Мінська" ароматизована

ТМ "Мінська" ароматизована

 Архиз ароматизований

 Селище, поряд з яким йде видобуток води

Vittel (Vitalitos aroma), Vittel Fruit Aroma

 Назва джерела, звідки видобувається вода

Souroti Aroma

Джерело в Грузії

 Тальнівська ароматизована

 

Evian Aroma

 Містечко у Франції, де видобувається вода

Noeve Aroma

 

Santa Rita Aroma Water

 Істояник в Італії

Aproz Aroma (Flauder)

 Виробник + підвиди різних смаків води

Перье Fruit

 історична назва джерела PERRIER + фруктовий

 ТМ «Долинська +» ароматизована

 

Акваюгус

 Вода із Сибіру, ​​(місцевість)

Soma metromint

Виробник Soma + metro (підземний) + mint (м'ята)

Calistoga aroma (производитель-Nestle)

 Від назви місцевості

Soza Tropic

Назва виробника + тропік

Aqua Licious  (Vitamin, Sport, Зебра, Колледж и т.)

 Виробник + напрямок води – (для спорту, вітамінізована, для спа і т.д.)

Apollinaris Aroma

 Ім'я на честь святого Аполлінариса, покровителя долин, де видобувається вода

Iberis (оранж. Минт, лимон)

 Іберія - Стародавнє царство на території Грузії

Перье Лайм, Перье Лимон и т.д.

 Назва води (PERRIER) + смаки

 

 

  Категорія друга

 

Назва бренду пов'язана з похідними назвами, що складаються з різних латинських, англійських, французьких або грецьких слів.

 

Приклади:

 

 

   Існуюча назва ароматизованої води

             

 Примітка

 


(походження назви цього напою)

Levite Aroma

 Від слова Levit (походження)

Aroma Water

 Назва просто підкреслює сам напій

Фрост

 (Від слова заморожений)

Bon Aqua Viva

 Хороша Вода Жива

Aquador

 Від слів вода+Dor (золото). Разом - золота вода

Dolce Vita Aroma

 Солодка+жива+ароматизована (італійськ)

Aquaviva

 Вода+жива (жива)

 Аква Еліт

 Від слова Елітна вода

PureLife

 Чисте Життя (франц.), виробник Nestle

Gold Aqua Aroma

 Золота ароматизована вода

Golden Leamon (Golden Pearh)

 Серія "Золотий лимон", "Золотий персик" і т.д.

Vitalina

 Швидше за все назва від слова Вітамін + Лінія (вітамінна лінія, серія)

Напій H2OH (Lemon, Lime, Pinepple, Peach, Mango)

 Хімічна формула води

7Up

 Додатково додано + сім (7) інгредієнтів (або сім складових) у воду (на 7 більше!!)

Zdravac Arome

 Здорова (жива) вода (чеська)

Aqua-G 

 Прикордонна вода

Sirma Aromani (лимон, киви, персик и т.д.)

Sirma drink – торговая марка Ирланского производителя от названия (Soda (газированная вода) + Firma)

Aquell

 Від слова вода + well (добре)

 

 

                                          Пропонована нова брендова назва

 Саріква

(Sariqua)

(Від слів sarici (царська)) + вода.

СЕКВАНА

(богиня води у Франції)

Зам-Зам

 (вираз, застосовується по відношенню до води (ісламське) означає - рости і збільшуйся)

 Аквавіт

 (від слова Аква та Vite (швидкий) або можна так перекласти (aqua + vitae = аквавіт – вода життя, «жива вода»). Але існує такий бренд горілки – Akvavit!!

Квартер

(Quarter)

 (Від слова «джерело» - франц.)

Витадор

(від слів «золоте життя)

Аквадар

 (похідні від аква + частини слова dar (арабськ) = водна гавань)

Аромін (може. Ароміна)

(Aromin Water)

 (Виробне від Арома + Мінерал або = ароматні мінерали)

Спавит

 (від слова Спа (здоров'я через воду) + vitae (жива)

     

 

   Категорія третя

 

  Назва бренду пов'язана з очікуваною цільовою аудиторією (для певних категорій споживачів), з інгредієнтами в напою (вітамінами), передбачуваним ефектом або корисністю тощо. (тобто назви підкреслюють функціональність напою)

 Приклади:

 

Існуюча назва ароматизованої води

 Примітка


 (походження назви цього напою)

Vitamin Water

 

Фреш-актив (ТМ «Миргородська»)

Швидше за все, назву можна перекласти як активну свіжість.

Jumper Aqua

 Від слів стрибок + вода

Баланс

 

BeeActiv

 Від слова Бути Активним

Sport-Time

 

Aktive 02

 Від поняття Активний+знак кисню

Adrenalin Leader

 Адреналіновий лідер

Aquarte (Aquarte Relax)

 Від слова "Вода (aqua) + рослинний (RT) + екстракт (E)"

Aquafina Wlavor (Pepsi)

 Витончена вода зі смаком

 Аніспа

 Від слова "аni" (будь-який) + слова "spa" (здоров'я за допомогою).

Aqua Minerale Active

 Active (Активний)

 Актив (Полуниця. Лимон, Ківі і т.д.)

 

Sport Aqua Vitamin

 Вода для спорту

4move Sport

 У назві вказаний основний компонент + добавки до смаку (лимон, персик, тощо)

AloeVera + виды вкуса

 У назві вказаний основний компонент + добавки до смаку (лимон, персик, тощо)

 

  Пропонована нова брендова назва

 Унікар

 (Від слова "Унікальна Карпатська"). Плюси назви – легко запам'ятовується, у разі розшифрування назви (на етикетці розшифровка)

100мин

(сотня мінералів)

Запам'ятовуваність на рівні того, що першими у назві стоять числа

 

Ардос

(Ardos)

Вигадане слово від поєднань (AR(ароматична) + перестановки слів Soda (у значенні - мінеральна вода (содова)). Мінуси назви – звучить загрозливо. Плюси – назва як ім'я божества, запам'ятовується.

 Вітафреш

(Від слова свіжі вітаміни)

Живинка

(Спроба дати властивість напою)

Аквамін

 (вода + мінеральна)

WaterLife

Акваларм

(від слів вода + (alarm) будильник)

 Вітамін-ка (Vitamin-KA)


(я назвав би так воду, призначене виключно для дітей)

 Кубіто (Кобіто)


(Складене зі слів "улюблена вода" - японський)

   

 

  

  Категорія четверта

 

Назва бренду ароматизованої води не підпадає під попередні категорії.

Приклади:

 

Існуюча назва ароматизованої води

 

Примітка

(походження назви цього напою)

 

 

 

 «До речі»

 Немає припущень про назву

Aviara AM/PM

 

Для питися увечері або вдень (збалансована вода). Звідки назва – важко відповісти

 

Leto (TM «Ledenev») з різними смаками

 

Dasani Aroma (Dasani Drops)

 Вигаданий бренд Dasani (для Coca-Cola від перевертня слів SantaDomingo) + (ароматні краплі)

 

 Пропонована нова брендова назва

 Діора

Аніта Актив

 Спаркер


(спорт, Фреш, Арома) і т.д.

(вигадане слово, похідне від "spargere" - фонтанувати, фонтанчик)

Престиж

о5

(вода «Знову»)

 

 

  Деякі виробники почали давати сленгові назви.


Так, з'явилися такі назви як А.Sept (гелі та креми для рук), і назви з версіями, тобто назва підпис – v.2 (версія друга). Проте для категорії ароматизованих вод ця тенденція ще не дійшла.



І також хочу зауважити, що так називають продукцію тільки для молодіжного сприйняття, з упором на основного споживача - молодь.



Крім того. починають з'являтися назви брендів, де згадується назва + слово "Я". Наприклад - ТМ «НЕКТАРИЯ» розшифровується як «НЕКТАР + Я». Проте, ця тенденція ще досягла повального поширення.



Автор: Міхно Сергій, компанія "Декор-Авто"



Декор Авто - брендирование авто, реклама на транспорте

Создание сайта - FOBS | Copyright © ДЕКОР АВТО, 2018 - 2024