Брендування і тюнінг автомобілів доставки
Це стаття не тільки про те, які методи брендування та тюнінгу існує у світі, чим вони відрізняються, як виготовляються та як виглядають.
Це стаття про можливості, про те. чому в цивілізованих країнах існує можливість подібного тюнінгу автомобілів, а в Україні (і майже у всіх пострадянських країнах) – ні.
Чим більше у державі корупції, тим більше законів (Тацит, давньогрецький історик).
Йдеться у цій статті не лише про відмінності законодавства України та цивілізованих країн у тому, щоб встановити на своєму автомобілі ті чи інші елементи реклами. Мова тут більш глобальна – про підходи у законодавстві та про те, що в Україні необхідно зробити, щоб наблизитись до європейської ментальності.
Однією з відмінностей вільного суспільства від диктатури є бажання останнього контролювати індивіда. Щоб людина не захотіла б зробити, обов'язково диктаторська держава придумає процес узгодження з нею цього проекту, просить прийти до чиновників на уклін у пошуках отримання дозволу на поведінку реконструкції.
І як я вже говорив вище, навіть у такій простій справі, як тюнінг та брендування машин Україна, як країна, дуже відрізняється від Європейських країн, США, Канади, Японії. У тому числі і через корупційну складову - вимоги щодо отримання дозволів на деякі елементи переобладнання автомобіля, яких у Європі не існує.
Давайте розглянемо приклади.
Україна
А з Українською моделлю правил дорожнього руху ці обмеження і є корупцією.
Зверніть увагу на різницю тлумачення ПДР США та України. Якщо в українських правилах прямо забороняється експлуатація переобладнаного автомобіля, то в США (та й у Японії, Європі) написано про відповідальність власника авто (тільки штрафами) за експлуатацію авто, переобладнаного з порушенням Правил та нормативів.
Українські чиновники пішли далі за цивілізовані норми і правила, вони вигадали
Постанова Кабінету Міністрів від 21 липня 2010 року "Про порядок переобладнання транспортних засобів", де прописали довгу та тяжку процедуру отримання дозволів на подібний тюнінг автомобілів.
Там задіяно і Науково-дослідний центр безпеки дорожнього руху МВС України та органи сертифікації та отримання будь-яких погоджень (погодження) та інших непотрібних папірців.
Повторюся. для Європейця та Американця – ці всі вимоги і є корупцією. Чим менше "контролерів", чим менше дозволів та погоджень, тим краще. Для типового Американця та Європейця достатньо описати правила та норми, які мають виконуватись при переобладнанні авто та покарання та відповідальність за порушення цих правил.
А в Україні, як бачите, є цілі інстанції та інститути для узгодження Вашого рішення трохи переобладнати автомобіль.
Щоб змінити ситуацію, достатньо змінити Українське законодавство щодо цього питання. І тоді, на кілька десятків корупціонерів у країні поменшає.
США и Європа
На фото одна з найвідоміших машин із навісною брендованою рекламою - тарганом (фільм "Люди у чорному"). В Україні ви таке не побачите. законодавство не дозволить. Корупція...
Як я говорив вище, основа корупції – у численних законодавчих нормах та правилах (які часто навіть протилежні один одному). І з тюнінгом та брендуванням автомобілів саме такий випадок і відбувається.
Правила дорожнього руху України пунктами 31.1 та 31.3 прямо забороняють експлуатацію транспортних засобів у випадках "переобладнання з порушенням вимог стандартів, правил та нормативів".
Нижче наведу для прикладу Правила дорожнього руху кількох міст США. Вони немає таких обмежень.
на фото - автомобіль-кавун, огірок, курка, полуничка, апельсин.
Проживаючи в США або Європі, Ви змогли б самі зробити собі подібну машинку.
Наприклад, у США господар автомобіля самостійно може переобладнати свою машину відповідно до правил водійського кодексу (у них так називають ПДР). Самі правила господар може отримати у вигляді роздруківки у місцевому моторно-транспортному департаменті або ж у компанії (представництві) виробника авто. У цих Правилах вказано максимальну вагу конструкції, яку можна навісити на той чи інший елемент машини, її габарити та рекомендований спосіб кріплення.
А при покупці запчастин для тюнінгу або модифікації в інструкції до них обов'язково міститься інформація (роздруківка) про те, чи ця деталь підпадає під дію Правил або ж необхідно додаткове узгодження установки такої деталі в моторно-транспортному департаменті.
Вартість погодження складає 40 доларів США, без будь-яких додаткових вимог щодо отримання специфікації або інших дозволів. Це єдина сума, яку має сплатити власник авто, якщо все-таки деталь. яку він хоче повісити на свій автомобіль за своїми габаритами або вагою не відповідає деяким вимогам експлуатації автомобіля.
Зрештою, навіть таку деталь якусь негабаритну деталь Вам дозволяти встановити на авто, але з умовою обмеження швидкості або будь-якими додатковими умовами.
на фото - автомобіль-лимон, помаранчевий кіт, гарбуз... лайм.
Хочу особливо звернути Вашу увагу на те, що дозвіл на переобладнання автомобіля в США та Європі необхідно отримувати лише у разі модифікації машини, яка включає зміни гальмівної системи, систем двигуна, систем освітлення. Це дійсно важливо задля безпеки дорожнього руху.
Однак, якщо навісне обладнання та різні наклейки для зміни зовнішності не впливають на згадані системи та не виходять за допустимі параметри машини, то це не є модифікацією – жодних дозволів не треба.
Загалом кажучи. у цивілізованих країнах зміни на машині розглядаються виключно з точки зору безпеки пасажирів та зустрічних водіїв. Ти можеш зробити свою машину будь-якою, але з однією умовою - щоб це не заважало іншим.
Так, існують певні заборони або ніші переобладнання, які справді вимагають узгоджень – це і збільшення розміру коліс на авто (регулюється кожним штатом) (вважається, через Ваші великі колеса на авто може виникнути порушення безпеки дорожнього руху – це заважає іншим водіям бачити дорогу через Вашу машину.
Або, наприклад, забороняється встановлювати вихлопну трубу з гучним вихлопом (знову ж таки в нормативах записано максимальну межу шуму вихлопу). Якщо у твоїй машині рівень вихлопу більший за норму - штраф (до 800 доларів США). Але зверніть увагу, чи законодавство не вимагає у Вас певних погоджень.
Ще звичайно існують норми щодо затемнення вікон, по видимості лобового скла водієм і т.д. Це просто норми, які треба виконувати.
Виготовлення реклами на автомобілях відбувається декількома методами. Залежно від типу та виду конструкції.
Найчастіше для виготовлення робиться форма зі склопластику (іноді зі скловолокна), яка дозволяє виготовити саму форму потрібної конструкції.
Процес виготовлення подібної форми досить трудомісткий та дорогий. За часом він займає не менше 2 тижнів (особливо розробка 3D моделі такої конструкції та опрацювання способу кріплення конструкції до автомобіля. Деякі форми потім заливають усередині будівельної піною, щоб заповнити всі порожнини у конструкції
По закінченню виробництва конструкції, її фарбують у потрібний колір (ручне фарбування. іноді кистями, іноді фарбопультом) і якщо це навісна конструкція. щось ставлять на автомобіль. Найчастіше місцем кріплення рекламної конструкції до автомобіля є багажник авто, якого надійно кріпиться сама конструкція. А Багажник свого часу надійно кріпиться до самого автомобіля.
В принципі не дуже важливо, як ти кріпиш тут чи іншу конструкцію на авто. Важливо, що ти за неї відповідаєш. Відповідаєш своїми грошима за те. що ця конструкція не впаде, не зашкодить нічого тощо.
Ось у чому сила відповідальності людини. Не в отриманні тих чи інших документів та погоджень, а у самій відповідальності перед іншими людьми та учасниками дорожнього руху.
Навісні елементи на авто можуть бути будь-якої форми. Важлива умова - не переходити заданих Правил Дорожнього Руху максимальних розмірів форми автомобіля.
В Україні давно настав час скасувати стару систему отримання у держорганів тих чи інших дозволів. Це основа корупції та основа диктатури. Однією з таких дій я вважав би зміну українських Правил дорожнього руху в галузі погодження з держорганами тих чи інших випадків переобладнання автомобіля, яких не існує в розвинених країнах світу. І в даному випадку – погодження на тюнінг автомобіля та його зовнішнє брендування.
Навіть таке не треба узгоджувати. Усі – на відповідальності водія.
І все, що для цього потрібно – трохи підкоригувати законодавство.
І на останок. кому цікава ця тема, залишаю посилання на Правила Дорожнього Руху кількох штатів США (російською мовою). Дивіться, вивчайте, порівнюйте.
Штат Вашингтон - http://www.dol.wa.gov/driverslicense/docs/driverguide-russian.pdf
Штат Каліфорнія - http://stepan.ru/wp-content/uploads/2012/04/2012-PDD-Spravochnik-voditelya-shtata-Kaliforniya-California-Driver-Licence-Handbook-rus..pdf
Автор - Сергій Міхно, компанія "Декор-Авто"
Це стаття не тільки про те, які методи брендування та тюнінгу існує у світі, чим вони відрізняються, як виготовляються та як виглядають.
Це стаття про можливості, про те. чому в цивілізованих країнах існує можливість подібного тюнінгу автомобілів, а в Україні (і майже у всіх пострадянських країнах) – ні.
Чим більше у державі корупції, тим більше законів (Тацит, давньогрецький історик).
Йдеться у цій статті не лише про відмінності законодавства України та цивілізованих країн у тому, щоб встановити на своєму автомобілі ті чи інші елементи реклами. Мова тут більш глобальна – про підходи у законодавстві та про те, що в Україні необхідно зробити, щоб наблизитись до європейської ментальності.
Однією з відмінностей вільного суспільства від диктатури є бажання останнього контролювати індивіда. Щоб людина не захотіла б зробити, обов'язково диктаторська держава придумає процес узгодження з нею цього проекту, просить прийти до чиновників на уклін у пошуках отримання дозволу на поведінку реконструкції.
І як я вже говорив вище, навіть у такій простій справі, як тюнінг та брендування машин Україна, як країна, дуже відрізняється від Європейських країн, США, Канади, Японії. У тому числі і через корупційну складову - вимоги щодо отримання дозволів на деякі елементи переобладнання автомобіля, яких у Європі не існує.
Давайте розглянемо приклади.
Україна
А з Українською моделлю правил дорожнього руху ці обмеження і є корупцією.
Зверніть увагу на різницю тлумачення ПДР США та України. Якщо в українських правилах прямо забороняється експлуатація переобладнаного автомобіля, то в США (та й у Японії, Європі) написано про відповідальність власника авто (тільки штрафами) за експлуатацію авто, переобладнаного з порушенням Правил та нормативів.
Українські чиновники пішли далі за цивілізовані норми і правила, вони вигадали
Постанова Кабінету Міністрів від 21 липня 2010 року "Про порядок переобладнання транспортних засобів", де прописали довгу та тяжку процедуру отримання дозволів на подібний тюнінг автомобілів.
Там задіяно і Науково-дослідний центр безпеки дорожнього руху МВС України та органи сертифікації та отримання будь-яких погоджень (погодження) та інших непотрібних папірців.
Повторюся. для Європейця та Американця – ці всі вимоги і є корупцією. Чим менше "контролерів", чим менше дозволів та погоджень, тим краще. Для типового Американця та Європейця достатньо описати правила та норми, які мають виконуватись при переобладнанні авто та покарання та відповідальність за порушення цих правил.
А в Україні, як бачите, є цілі інстанції та інститути для узгодження Вашого рішення трохи переобладнати автомобіль.
Щоб змінити ситуацію, достатньо змінити Українське законодавство щодо цього питання. І тоді, на кілька десятків корупціонерів у країні поменшає.
США и Європа
На фото одна з найвідоміших машин із навісною брендованою рекламою - тарганом (фільм "Люди у чорному"). В Україні ви таке не побачите. законодавство не дозволить. Корупція...
Як я говорив вище, основа корупції – у численних законодавчих нормах та правилах (які часто навіть протилежні один одному). І з тюнінгом та брендуванням автомобілів саме такий випадок і відбувається.
Правила дорожнього руху України пунктами 31.1 та 31.3 прямо забороняють експлуатацію транспортних засобів у випадках "переобладнання з порушенням вимог стандартів, правил та нормативів".
Нижче наведу для прикладу Правила дорожнього руху кількох міст США. Вони немає таких обмежень.
на фото - автомобіль-кавун, огірок, курка, полуничка, апельсин.
Проживаючи в США або Європі, Ви змогли б самі зробити собі подібну машинку.
Наприклад, у США господар автомобіля самостійно може переобладнати свою машину відповідно до правил водійського кодексу (у них так називають ПДР). Самі правила господар може отримати у вигляді роздруківки у місцевому моторно-транспортному департаменті або ж у компанії (представництві) виробника авто. У цих Правилах вказано максимальну вагу конструкції, яку можна навісити на той чи інший елемент машини, її габарити та рекомендований спосіб кріплення.
А при покупці запчастин для тюнінгу або модифікації в інструкції до них обов'язково міститься інформація (роздруківка) про те, чи ця деталь підпадає під дію Правил або ж необхідно додаткове узгодження установки такої деталі в моторно-транспортному департаменті.
Вартість погодження складає 40 доларів США, без будь-яких додаткових вимог щодо отримання специфікації або інших дозволів. Це єдина сума, яку має сплатити власник авто, якщо все-таки деталь. яку він хоче повісити на свій автомобіль за своїми габаритами або вагою не відповідає деяким вимогам експлуатації автомобіля.
Зрештою, навіть таку деталь якусь негабаритну деталь Вам дозволяти встановити на авто, але з умовою обмеження швидкості або будь-якими додатковими умовами.
на фото - автомобіль-лимон, помаранчевий кіт, гарбуз... лайм.
Хочу особливо звернути Вашу увагу на те, що дозвіл на переобладнання автомобіля в США та Європі необхідно отримувати лише у разі модифікації машини, яка включає зміни гальмівної системи, систем двигуна, систем освітлення. Це дійсно важливо задля безпеки дорожнього руху.
Однак, якщо навісне обладнання та різні наклейки для зміни зовнішності не впливають на згадані системи та не виходять за допустимі параметри машини, то це не є модифікацією – жодних дозволів не треба.
Загалом кажучи. у цивілізованих країнах зміни на машині розглядаються виключно з точки зору безпеки пасажирів та зустрічних водіїв. Ти можеш зробити свою машину будь-якою, але з однією умовою - щоб це не заважало іншим.
Так, існують певні заборони або ніші переобладнання, які справді вимагають узгоджень – це і збільшення розміру коліс на авто (регулюється кожним штатом) (вважається, через Ваші великі колеса на авто може виникнути порушення безпеки дорожнього руху – це заважає іншим водіям бачити дорогу через Вашу машину.
Або, наприклад, забороняється встановлювати вихлопну трубу з гучним вихлопом (знову ж таки в нормативах записано максимальну межу шуму вихлопу). Якщо у твоїй машині рівень вихлопу більший за норму - штраф (до 800 доларів США). Але зверніть увагу, чи законодавство не вимагає у Вас певних погоджень.
Ще звичайно існують норми щодо затемнення вікон, по видимості лобового скла водієм і т.д. Це просто норми, які треба виконувати.
Виготовлення реклами на автомобілях відбувається декількома методами. Залежно від типу та виду конструкції.
Найчастіше для виготовлення робиться форма зі склопластику (іноді зі скловолокна), яка дозволяє виготовити саму форму потрібної конструкції.
Процес виготовлення подібної форми досить трудомісткий та дорогий. За часом він займає не менше 2 тижнів (особливо розробка 3D моделі такої конструкції та опрацювання способу кріплення конструкції до автомобіля. Деякі форми потім заливають усередині будівельної піною, щоб заповнити всі порожнини у конструкції
По закінченню виробництва конструкції, її фарбують у потрібний колір (ручне фарбування. іноді кистями, іноді фарбопультом) і якщо це навісна конструкція. щось ставлять на автомобіль. Найчастіше місцем кріплення рекламної конструкції до автомобіля є багажник авто, якого надійно кріпиться сама конструкція. А Багажник свого часу надійно кріпиться до самого автомобіля.
В принципі не дуже важливо, як ти кріпиш тут чи іншу конструкцію на авто. Важливо, що ти за неї відповідаєш. Відповідаєш своїми грошима за те. що ця конструкція не впаде, не зашкодить нічого тощо.
Ось у чому сила відповідальності людини. Не в отриманні тих чи інших документів та погоджень, а у самій відповідальності перед іншими людьми та учасниками дорожнього руху.
Навісні елементи на авто можуть бути будь-якої форми. Важлива умова - не переходити заданих Правил Дорожнього Руху максимальних розмірів форми автомобіля.
В Україні давно настав час скасувати стару систему отримання у держорганів тих чи інших дозволів. Це основа корупції та основа диктатури. Однією з таких дій я вважав би зміну українських Правил дорожнього руху в галузі погодження з держорганами тих чи інших випадків переобладнання автомобіля, яких не існує в розвинених країнах світу. І в даному випадку – погодження на тюнінг автомобіля та його зовнішнє брендування.
Навіть таке не треба узгоджувати. Усі – на відповідальності водія.
І все, що для цього потрібно – трохи підкоригувати законодавство.
І на останок. кому цікава ця тема, залишаю посилання на Правила Дорожнього Руху кількох штатів США (російською мовою). Дивіться, вивчайте, порівнюйте.
Штат Вашингтон - http://www.dol.wa.gov/driverslicense/docs/driverguide-russian.pdf
Штат Каліфорнія - http://stepan.ru/wp-content/uploads/2012/04/2012-PDD-Spravochnik-voditelya-shtata-Kaliforniya-California-Driver-Licence-Handbook-rus..pdf
Автор - Сергій Міхно, компанія "Декор-Авто"
Це стаття не тільки про те, які методи брендування та тюнінгу існує у світі, чим вони відрізняються, як виготовляються та як виглядають.
Це стаття про можливості, про те. чому в цивілізованих країнах існує можливість подібного тюнінгу автомобілів, а в Україні (і майже у всіх пострадянських країнах) – ні.
Чим більше у державі корупції, тим більше законів (Тацит, давньогрецький історик).
Йдеться у цій статті не лише про відмінності законодавства України та цивілізованих країн у тому, щоб встановити на своєму автомобілі ті чи інші елементи реклами. Мова тут більш глобальна – про підходи у законодавстві та про те, що в Україні необхідно зробити, щоб наблизитись до європейської ментальності.
Однією з відмінностей вільного суспільства від диктатури є бажання останнього контролювати індивіда. Щоб людина не захотіла б зробити, обов'язково диктаторська держава придумає процес узгодження з нею цього проекту, просить прийти до чиновників на уклін у пошуках отримання дозволу на поведінку реконструкції.
І як я вже говорив вище, навіть у такій простій справі, як тюнінг та брендування машин Україна, як країна, дуже відрізняється від Європейських країн, США, Канади, Японії. У тому числі і через корупційну складову - вимоги щодо отримання дозволів на деякі елементи переобладнання автомобіля, яких у Європі не існує.
Давайте розглянемо приклади.
Україна
А з Українською моделлю правил дорожнього руху ці обмеження і є корупцією.
Зверніть увагу на різницю тлумачення ПДР США та України. Якщо в українських правилах прямо забороняється експлуатація переобладнаного автомобіля, то в США (та й у Японії, Європі) написано про відповідальність власника авто (тільки штрафами) за експлуатацію авто, переобладнаного з порушенням Правил та нормативів.
Українські чиновники пішли далі за цивілізовані норми і правила, вони вигадали
Постанова Кабінету Міністрів від 21 липня 2010 року "Про порядок переобладнання транспортних засобів", де прописали довгу та тяжку процедуру отримання дозволів на подібний тюнінг автомобілів.
Там задіяно і Науково-дослідний центр безпеки дорожнього руху МВС України та органи сертифікації та отримання будь-яких погоджень (погодження) та інших непотрібних папірців.
Повторюся. для Європейця та Американця – ці всі вимоги і є корупцією. Чим менше "контролерів", чим менше дозволів та погоджень, тим краще. Для типового Американця та Європейця достатньо описати правила та норми, які мають виконуватись при переобладнанні авто та покарання та відповідальність за порушення цих правил.
А в Україні, як бачите, є цілі інстанції та інститути для узгодження Вашого рішення трохи переобладнати автомобіль.
Щоб змінити ситуацію, достатньо змінити Українське законодавство щодо цього питання. І тоді, на кілька десятків корупціонерів у країні поменшає.
США и Європа
На фото одна з найвідоміших машин із навісною брендованою рекламою - тарганом (фільм "Люди у чорному"). В Україні ви таке не побачите. законодавство не дозволить. Корупція...
Як я говорив вище, основа корупції – у численних законодавчих нормах та правилах (які часто навіть протилежні один одному). І з тюнінгом та брендуванням автомобілів саме такий випадок і відбувається.
Правила дорожнього руху України пунктами 31.1 та 31.3 прямо забороняють експлуатацію транспортних засобів у випадках "переобладнання з порушенням вимог стандартів, правил та нормативів".
Нижче наведу для прикладу Правила дорожнього руху кількох міст США. Вони немає таких обмежень.
на фото - автомобіль-кавун, огірок, курка, полуничка, апельсин.
Проживаючи в США або Європі, Ви змогли б самі зробити собі подібну машинку.
Наприклад, у США господар автомобіля самостійно може переобладнати свою машину відповідно до правил водійського кодексу (у них так називають ПДР). Самі правила господар може отримати у вигляді роздруківки у місцевому моторно-транспортному департаменті або ж у компанії (представництві) виробника авто. У цих Правилах вказано максимальну вагу конструкції, яку можна навісити на той чи інший елемент машини, її габарити та рекомендований спосіб кріплення.
А при покупці запчастин для тюнінгу або модифікації в інструкції до них обов'язково міститься інформація (роздруківка) про те, чи ця деталь підпадає під дію Правил або ж необхідно додаткове узгодження установки такої деталі в моторно-транспортному департаменті.
Вартість погодження складає 40 доларів США, без будь-яких додаткових вимог щодо отримання специфікації або інших дозволів. Це єдина сума, яку має сплатити власник авто, якщо все-таки деталь. яку він хоче повісити на свій автомобіль за своїми габаритами або вагою не відповідає деяким вимогам експлуатації автомобіля.
Зрештою, навіть таку деталь якусь негабаритну деталь Вам дозволяти встановити на авто, але з умовою обмеження швидкості або будь-якими додатковими умовами.
на фото - автомобіль-лимон, помаранчевий кіт, гарбуз... лайм.
Хочу особливо звернути Вашу увагу на те, що дозвіл на переобладнання автомобіля в США та Європі необхідно отримувати лише у разі модифікації машини, яка включає зміни гальмівної системи, систем двигуна, систем освітлення. Це дійсно важливо задля безпеки дорожнього руху.
Однак, якщо навісне обладнання та різні наклейки для зміни зовнішності не впливають на згадані системи та не виходять за допустимі параметри машини, то це не є модифікацією – жодних дозволів не треба.
Загалом кажучи. у цивілізованих країнах зміни на машині розглядаються виключно з точки зору безпеки пасажирів та зустрічних водіїв. Ти можеш зробити свою машину будь-якою, але з однією умовою - щоб це не заважало іншим.
Так, існують певні заборони або ніші переобладнання, які справді вимагають узгоджень – це і збільшення розміру коліс на авто (регулюється кожним штатом) (вважається, через Ваші великі колеса на авто може виникнути порушення безпеки дорожнього руху – це заважає іншим водіям бачити дорогу через Вашу машину.
Або, наприклад, забороняється встановлювати вихлопну трубу з гучним вихлопом (знову ж таки в нормативах записано максимальну межу шуму вихлопу). Якщо у твоїй машині рівень вихлопу більший за норму - штраф (до 800 доларів США). Але зверніть увагу, чи законодавство не вимагає у Вас певних погоджень.
Ще звичайно існують норми щодо затемнення вікон, по видимості лобового скла водієм і т.д. Це просто норми, які треба виконувати.
Виготовлення реклами на автомобілях відбувається декількома методами. Залежно від типу та виду конструкції.
Найчастіше для виготовлення робиться форма зі склопластику (іноді зі скловолокна), яка дозволяє виготовити саму форму потрібної конструкції.
Процес виготовлення подібної форми досить трудомісткий та дорогий. За часом він займає не менше 2 тижнів (особливо розробка 3D моделі такої конструкції та опрацювання способу кріплення конструкції до автомобіля. Деякі форми потім заливають усередині будівельної піною, щоб заповнити всі порожнини у конструкції
По закінченню виробництва конструкції, її фарбують у потрібний колір (ручне фарбування. іноді кистями, іноді фарбопультом) і якщо це навісна конструкція. щось ставлять на автомобіль. Найчастіше місцем кріплення рекламної конструкції до автомобіля є багажник авто, якого надійно кріпиться сама конструкція. А Багажник свого часу надійно кріпиться до самого автомобіля.
В принципі не дуже важливо, як ти кріпиш тут чи іншу конструкцію на авто. Важливо, що ти за неї відповідаєш. Відповідаєш своїми грошима за те. що ця конструкція не впаде, не зашкодить нічого тощо.
Ось у чому сила відповідальності людини. Не в отриманні тих чи інших документів та погоджень, а у самій відповідальності перед іншими людьми та учасниками дорожнього руху.
Навісні елементи на авто можуть бути будь-якої форми. Важлива умова - не переходити заданих Правил Дорожнього Руху максимальних розмірів форми автомобіля.
В Україні давно настав час скасувати стару систему отримання у держорганів тих чи інших дозволів. Це основа корупції та основа диктатури. Однією з таких дій я вважав би зміну українських Правил дорожнього руху в галузі погодження з держорганами тих чи інших випадків переобладнання автомобіля, яких не існує в розвинених країнах світу. І в даному випадку – погодження на тюнінг автомобіля та його зовнішнє брендування.
Навіть таке не треба узгоджувати. Усі – на відповідальності водія.
І все, що для цього потрібно – трохи підкоригувати законодавство.
Розробка сайту - FOBS | Copyright © ДЕКОР АВТО, 2018 - 2024